خدمات کلینیک ما

خدمات کلینیک ما عبارتست از:

شاک ویو تراپی، تکار، دیاترمی، مگنت تراپی، منوال تراپی، ایر ماساژ، تخت غلتکی ماساژ، لیزر کم توان، لیزر پرتوان، مادون قرمز، اولتراسوند، الکتروتراپی با دستگاه تنس، Far و Fes

دلایل انتخاب کلینیک ما

انجام فعالیت در حیطه فیزیوتراپی علاوه بر دارا بودن تحصیلات دانشگاهی، نیازمند تجربه، مهارت و به روز بودن دانش کادر فیزیوتراپی است. تیم مستقر در این کلینیک با گذراندن دوره های تخصصی و کاربردی تکنیک های متنوع درمانی و دارا بودن مدارک معتبر داخلی و خارجی، در تشخیص و درمان بیماران حرفه ای تر عمل کرده و در نتیجه توانایی بالاتری در ارائه خدمات دارند که مطمئنا این مسئله موجب درمان بهتر، سریع تر و رضایتمندی بیشتر بیماران می شود

کادر مجرب

دستگاه خوب و تسلط بر تکنیک های متنوع در درمان بیماران بسیار موثر است اما حضور کارکنان پرانرژی و با انگیزه رکن مهم دیگری است که ادعا می کنیم دارای این ویژگی ها بوده و با روی باز پذیرای مراجعین گرامی هستیم.

یکی از موارد اصلی و حائز اهمیت برای بیمار مراجعه کننده به کلینیک فیزیوتراپی، معاینه دقیق فرد، تشخیص صحیح عارضه و دریافت برنامه کامل درمانی موثر و مناسب از سوی اعضای تیم تخصصی و با تجربه مستقر در کلینیک است. در این شرایط است که فرد در همان جلسات ابتدایی درمانی، موثر بودن روش درمانی انتخاب شده و در نتیجه روند رو به بهبودی خویش و کاهش درد را احساس می نماید.

تنوع روش های درمانی

کلینیک فیزوتراپی ستاره مفتخر است اعلام کند در حال حاضر با داشتن 12 دستگاه حرفه ای فیزیوتراپی و 14 تخت می تواند پاسخگوی نیاز درمانی مراجعه کنندگان خود باشد. این کلینیک از سال 1393 در این حوزه شروع به فعالیت نموده و با این تجربه درخشان همواره خدمت رسان مراجعه کنندگان خود بوده و زبان زد جامعه درمانی و خدماتی کشور می باشد.

محیط گرم و صمیمی

محیط دوستانه و صمیمی، نقش بسیار زیادی در كاهش استرس و اضطراب بیماران در كوتاه ترین زمان دارد. ما با انگیزه دادن به مراجعه کنندگان، علاوه بر اینکه اطمینان را در آن‌ها افزایش می‌دهیم، احساس راحتی و همراهی بیشتری هم در محیط  فراهم  خواهیم کرد. همچنین روحیه مثبت و تشویق کنندگی یکی از ویژگی های همیشگی کلینیک ستاره است که از ابتدای ورود بیمار به مطب آغاز می گردد. در کلینیک ما سعی بر این است که حتی پس اتمام دوره ی درمان همراه شما باشیم و در موقع ضروری به کمک شما بشتابیم.

نوبت دهی آنلاین

هنگامی که بیماران به وب سایت ما مراجعه می کنند تا درباره خدمات ما اطلاعات کسب کنند، به آنها نوبت دهی آنلاین را پیشنهاد می دهیم. نوبت دهی آنلاین مزایای بسیاری دارد که کلینیک به منظور رفاه کراجعه کنندگان خود این قابلیت را اضافه کرده است، از جمله ی این قابلیت ها می توان به دسترسی آسان و 24 ساعته اشاره کرد. مراجعین ما می توانند با گرفتن نوبت آنلاین در وقت خود صرفه جویی نموده و به تقویم کاری ما دسترسی داشته باشند.

نوبت دهی آنلاین
دسترسی آسان

کلینیک فیزوتراپی ستاره در منطقه ی یک تهران دارای دسترسی بسیار آسان برای مراجعه کنندگان عزیز می باشد. آدرس کلینیک : تهران ، چهار راه فرمانیه (تقاطع پاسداران و فرمانیه)، جنب برج آسمان ، پلاک ۲۱ ، طبقه دوم ، واحد6

فیزیوتراپی کمر در این مرکز داشتم که خیلی راضی بودم از همه نظر درجه یک و عالی