با ما همراه باشید با تعریف فیزیوتراپی گردن

فیزیوتراپی گردن

چگونه فیزیوتراپ می تواند به شما کمک کند

 فیزیوتراپیست ها در کمک به افراد مبتلا به گردن درد مهارت بالایی دارند. آنها ممکن است به شما درمان عملی مانند درمان های(ورزش های) خانگی بدهند. پزشک احتمالاً به شما در مورد تمرینات مناسب و تسکین درد و همچنین نکاتی در مورد چگونگی جلوگیری از مشکلات بیشتر توصیه می کند.

فیزیوتراپیست ها بعد از پزشکان و پرستاران از نظر تعداد، سومین حرفه درمانی هستند. نشان داده شده است که فیزیوتراپی از طریق مطالعات و تحقیقات بالینی کار می کند و به درمان های آن می توانید اعتماد کنید.

فیزیوتراپ برای گردن درد شما چه می کند

وقتی به فیزیوتراپ مراجعه می کنید، مشکل شما را ارزیابی می کنند و به شما مشاوره می دهند. آنها ممکن است شما را درمان فیزیکی کنند. هر چیزی که به فیزیوتراپی بگویید کاملا محرمانه خواهد بود.

برای اینکه فیزیوترتراپ بتواند گردن شما را به خوبی معاینه کند، ممکن است به شما نیاز داشته باشد که برخی از لباس ها را در بیاورید. این ایده خوبی است که لباس راحتی بپوشید.

چگونه با ورزش گردن درد خود را تسکین بدهم

ورزش می تواند به درد گردن شما کمک کند و همچنین راه هایی برای جلوگیری از عود آن وجود دارد. نوع صحیح ورزش، همانطور که فیزیوتراپیست توصیه می کند، ممکن است تفاوت زیادی ایجاد کند. تغییرات سبک زندگی، مانند تحرک بیشتر نیز ممکن است کمک کند.

برای فهم گردن درد چگونه برایتان اتفاق افتاد، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا کمتر خوابیده اید؟

  • آیا استرس بیشتری داشته اید؟

  • آیا این فرصت را نداشته اید که به اندازه معمول ورزش کنید؟ آیا برای مدت طولانی تری در موقعیت های ثابت کار کرده اید؟

همه اینها محرک های احتمالی برای گردن درد هستند.

نکات مهم برای جلوگیری از گردن درد

  • سعی کنید به طور منظم در کاری که مستلزم موقعیت های ثابت است، استراحت کنید. 30 دقیقه پیاده روی سریع در زمان استراحت ناهار را برای حرکت دادن مفاصل در نظر بگیرید.

  • شانه های خود را بالا و پایین بیاورید، یا بازوهای خود را به سمت بالا و پایین تکان دهید و از پهلوها دور کنید تا به کاهش تنش گردن کمک کنید.

  • اگر مستعد استرس هستید، برای کاهش تنش در شانه ها و گردن خود، آرامش را تمرین کنید.

 

آیا به طور معمول ورزش می کنید؟

کاهش فعالیت بدنی یک عامل خطرساز برای گردن درد است و افرادی که گردن‌های قوی‌تری دارند کمتر دچار گردن درد می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *